Paintball radom

Mar 18, 2009 ID:18340

Grą w Paintball zaraziliśmy się podczas pobytu w USA gdzie, na co dzień mieszkaliśmy. Tam też wraz z przyjaciółmi zgłębialiśmy tajniki tego ekscytującego i wyzwalającego ogromne pokłady adrenaliny sportu. Z biegiem czasu stworzyliśmy swoja drużynę i uczestniczyliśmy w różnych imprezach paintball. Zaobserwowaliśmy tam wiele ciekawych rozwiązań i pomysłów, które postanowiliśmy przenieść do Polski i stworzyć własne pole do gry.
Posiadamy profesjonalne pole paintball w okolicach Radomia. Dysponujemy sprzętem jednej z najlepszych firm na świecie Tippmann. Obsługujemy również imprezy wyjazdowe na terenie całej Polski. Jesteśmy w stanie zorganizować każdą imprezę paintball zarówno imprezę integracyjną dla firm jak i urodziny dla dzieci, dorosłych, wieczory kawalerskie i aktywny wypoczynek w gronie przyjaciół. Dodatkowo prowadzimy mały catering. Wszystkich, którzy chcą spędzić milo i aktywnie wolny czas zapraszamy do skorzystania z naszej oferty.

paintball   radom   imprezy integracyjne   pole paintballowe   catering   marker   kulki   Tippmann   maski   mundur
Srednia z ocen: 1.00, Liczba oddanych g³osów: 1

Kategorie

Inne wpisy w: Sport Turystyka > Aktywny wypoczynek

Spływy kajakowe

Studenckie spływy kajakowe - Mazury i okolice. Do wyboru rzeki: Rospuda, Czarna Hańcza, Mereczanka, Uła, Niemen. Rewelacyjna przygoda - studenckie klimaty i niesamowite wrażenia! Dalej...

Riby.pl - watertaxi, wycieczki motorówka, motorówki na imprezy wodne!

Watertaxi czyli wodna taksówka. Motorówki, riby oraz pontony na imprezy wodne. Wycieczki po wodzie, imprezy integracyjne, rozrywka i zabawa na wodzie. Wspaniała przygoda na wodach Zatoki Gdańskiej. Możliwość zwiedzania Trójmiasta z... Dalej...

Rowery Warszawa

Firma Legion Serwis istnieje na rynku od 1992 roku. W skład wchodzą trzy sklepy i trzy serwisy rowerowe (stacjonarne) w Warszawie|. Nasza pasja , a ponadto praktykadoprowadziły do powstania amatorskiej grupy rowerowej Legion-serwis Active Jet... Dalej...

Czartery jachtów - Mazury, Grecja, Chorwacja

Czarterujemy jachty na terenach: Grecja, Chorwacja, Mazury. Szybko, tanio, bezproblemowo. Jeśli tylko masz ochotą spędzić aktywnie wolny czas, to szybko sprawdź naszą ofertę. Dostępne jachty: Adria, Antares, Bavaria, Catana, Dufour, Elan,... Dalej...

Mamerki Grill Bar

Grill Bar Mamerki to miejsce historyczne położone nad Jeziorem Mamry. Główną atrakcją jest wyjątkowo są wyjątkowe smaczne dania serwowane przez Grill Bar Mamerki. Dodatkowo istnieje możliwość wypozyczenia rowerów i przejechania się... Dalej...