Wyprawa dookoła świata

Sep 20, 2012 ID:34955

Jako młode jednostki lubiące sobie pielgrzymce postanawialiśmy wyruszyć motocyklem dookoła świata. Podróż dookoła świata to jest dla nas ogromne wyzwanie zwłaszcza, że wypoczywaliśmy w namiotach. Pożywienia nikt nam nie sporządzał - mieliśmy tylko swoje garnki i w nich robiliśmy posiłki. Zdani sami na siebie nie zdawaliśmy sobie sprawy co nas może czekać w nocy. Niekiedy chodziły nam po głowie rozmaite myśli- czy to nie zaatakuje nas jakieś australijskie bydlę. Pomimo tych wszelkich obaw, to, co przeżyliśmy nie jest naturalne do przedstawienia. Wychodząc naprzeciw tym przeszkodom kamerujemy, robimy fotosy, a wszystko tylko po to, żeby jak najbardziej wiarygodnie przedłożyć to Wam. Naszym marzeniem jest stworzenie fotoreportażu, który jasno i konkretnie przedstawi całkowitą naszą wyprawę jednośladem dookoła świata.

podróż dookoÅ‚a Å›wiata   wyprawa dookoÅ‚a Å›wiata   motocyklem dookoÅ‚a Å›wiata   wyprawa do australii
Srednia z ocen: 0.00, Liczba oddanych g³osów: 0

Kategorie

Inne wpisy w: Sport Turystyka > Aktywny wypoczynek

yachtgo

Urlop na jachcie to jeden z najwspanialszych pomysłów na wakacje dla każdego, kto kocha morskie przygody! Dzięki YachtGo dokonasz rezerwacji jachtu w wybranym miejscu świata. Przejrzyj nasze mapy, by wybrać rejon, który pełni Twoje... Dalej...

trampolina

Bungy Trampolina została stworzona przez ekspertów, a poza tym, obecność trampoliny pod skoczkiem zapewnia bezpieczeństwo dużo wyższe niż to oferowane przez skoki na bungee.
Skoczek ma na sobie uprząż która jest podczepiona do... Dalej...

Czarter jachtów Mazury Giżycko Piękna Góra

Czarter jachtów Mazury Giżycko Piękna Góra. Czarter jachtów na Mazurach. Jachty : Tango 780 S Twister 800 Solina 27 Mariner 830 VIVA 700. Oferujemy czarter i jachty kilku armatorów. Dalej...

Ciekawe spływy kajakowe - Karbówko

Imprezy firmowe są jednym z głównych elementów firmy. Wszystkim zależy by atmosfera w pracy była jak najlepsza dlatego watro skorzystać z organizacji imprez firmowych, na których w szybki i prosty sposób pracownicy mogą się... Dalej...

Szkółka narciarska w Alpach

Jesteśmy polską szkołą narciarską w Alpach, organizującą obozy zimowe dla dzieci oraz rodzinne wyjazdy do atrakcyjnych regionów takich jak Val di Sole. Prowadzimy zajęcia nauki jazdy na nartach oraz kursy doszkalające pod okiem... Dalej...