Paintball radom

Mar 18, 2009 ID:18340

Grą w Paintball zaraziliśmy się podczas pobytu w USA gdzie, na co dzień mieszkaliśmy. Tam też wraz z przyjaciółmi zgłębialiśmy tajniki tego ekscytującego i wyzwalającego ogromne pokłady adrenaliny sportu. Z biegiem czasu stworzyliśmy swoja drużynę i uczestniczyliśmy w różnych imprezach paintball. Zaobserwowaliśmy tam wiele ciekawych rozwiązań i pomysłów, które postanowiliśmy przenieść do Polski i stworzyć własne pole do gry.
Posiadamy profesjonalne pole paintball w okolicach Radomia. Dysponujemy sprzętem jednej z najlepszych firm na świecie Tippmann. Obsługujemy również imprezy wyjazdowe na terenie całej Polski. Jesteśmy w stanie zorganizować każdą imprezę paintball zarówno imprezę integracyjną dla firm jak i urodziny dla dzieci, dorosłych, wieczory kawalerskie i aktywny wypoczynek w gronie przyjaciół. Dodatkowo prowadzimy mały catering. Wszystkich, którzy chcą spędzić milo i aktywnie wolny czas zapraszamy do skorzystania z naszej oferty.

paintball   radom   imprezy integracyjne   pole paintballowe   catering   marker   kulki   Tippmann   maski   mundur
Srednia z ocen: 1.00, Liczba oddanych g³osów: 1

Kategorie

Inne wpisy w: Sport Turystyka > Aktywny wypoczynek

aowd

Jesteśmy młodym, profesjonalnym zespołem zajmującym się nurkowaniem. Posiadamy uprawnienia instruktorskie federacji Scuba Diving International. Nasza oferta obejmuje:

-szkolenie nurkowe na stopnie od podstawowego OWD przez... Dalej...

Skoki spadochronowe w tandemie, skoki spadochronowe, skoki tandemowe, spadochronowe skoki

Organizujemy skoki spadochronowe w tandemie na 21 lotniskach w Polsce i za granicą. Skoki tandemowe wykonujemy na lotniskach w takich miastach jak: Warszawa, Piotrków Trybunalski, Ostrów Wlkp. Przasnysz, Wrocław, Gliwice, Nowy Targ i na wielu... Dalej...

Rowery Warszawa

Firma Legion Serwis istnieje na rynku od 1992 roku. W skład wchodzą trzy sklepy i trzy serwisy rowerowe (stacjonarne) w Warszawie|. Nasza pasja , a ponadto praktykadoprowadziły do powstania amatorskiej grupy rowerowej Legion-serwis Active Jet... Dalej...

Bieganie na nartach

Witryna skirun.pl to świetne miejsce dla sportowca jak i amatora uprawiającego narciarstwo biegowe. Opublikowane zostały tutaj najważniejsze informacje na temat techniki biegania i sprzętu oraz odpowiedniego ubioru i bezpieczeństwa. Na... Dalej...

Korty

Zachęcamy Was do niedawno utworzonego portalu www w którym wyszukacie informacje ze świata tenisa ziemnego. Opisujemy tutaj sylwetki kultowych tenisistów i aktualne rankingi atp. Na opisywanej przeze mnie witrynie odnajdziesz również... Dalej...